بازاریابی ، فروش و ارتباط با مشتری مشکل بزرگ تولیدکنندگان و هنرمندان
اکثر هنرمندان فعال در زمینه صنایع دستی یا بصورت مشاغل خانگی فعالند یا کارگاه هایی با حداکثر 10 نفر را اداره میکنند .
بیشتر تمرکز این هنرمندان روی طراحی و تولید محصولاتشان است . این تمرکز معمولا هنرمندان را از بازاریابی و فروش حرفه ای
دور میکند . همین مساله باعث شده صنایع دستی آسیای دور و امروزه حتی آفریقا با تحقیق بازار ، مخاطب شناسی و بازاریابی صحیح سهم زیادی از
بازار آنان را از آن خود کنند .
روش های نوین بازاریابی و علی الخصوص بازاریابی دیجیتال میتواند به این مشکل پایان دهد و سهم از دست رفته بازار را
به هنرمندان داخلی بازگرداند . کافه کادو بر آن است تا با روش های مختلف بازاریابی دیجیتالی تمامی هنرمندان صنایع دستی
را در برندسازی ، بازاریابی و فروش در اینترنت کمک کند .
کافه کادو چطور کار میکنه؟
کافه کادو یک درگاه فروش صنایع دستی است که هنرمندان و صاحبان گالری های هنری
میتوانند محصولاتشان را در آن به نمایش و فروش بگذارند .
کافه کادو بصورت تخصصی روی کالاهای هنری ایرانی
تمرکز دارد در نتیجه بازاری حرفه ای و تخصصی پدید آورده که بسیاری از هنرمندان برای معرفی خودشان علاقمند به حضور در آن هستند .
در کافه کادو هیچ کمیسیونی بابت فروش ها دریافت نمیشود و هنرمندان بصورت مستقیم
با مشتریان در ارتباط هستند . قیمت گذاری در کافه کادو تابع بازار است و کافه کادو هیچ دخالتی در قیمت گذاری نخواهد داشت .